geveltuinen in het centrum van Zwolle

Regelmatig verlies ik mijn hart aan groen.
Soms gaat het over de plantjes binnen, maar ook over wat ik buiten tegen kom.
Dit berichtje gaat over buiten.
In Zwolle zijn ze goed bezig. Harry Pierik legt geveltuintjes aan...van die sprookjesachtige tuinen in straatjes en steegjes waar anders weinig aan is.
Normaal gesproken stallen mensen hun fietsen daar tegen blinde muren of tegen etalageruiten.
Nu kan dat niet meer... maar erg is dat niet.
Elke keer als ik in de stad kom, dan zijn er weer wat kantjes bij. Hier worden mensen toch vrolijk van of niet?
klik hier voor een bericht erover.

Reacties

  1. Wat een goed idee, daar wordt je inderdaad vrolijk van. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is dit. Ik heb er niets van meegekregen, kom nog maar weinig in de stad maar eerstvolgende keer zal ik gaan kijken. Wat een mooi initiatief. Daar word je blij van.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts