denim of jeansstof naaien. WOYWW

Het blijft fantastisch materiaal. Ik denk niet, dat ik er gauw op uitgekeken raak om er dingen van te maken.
Ook deze week kon ik het niet laten om toch weer ermee aan de slag te gaan.
(for my international friends; I don't make ATC...;-) but never the less... I like to join the WOYWW party as well.
http://stamping-ground.blogspot.nl/)
Een boodschappentas werd het...
Die zet ik er morgen wel op. Ik heb nu nog geen foto's gemaakt.

Maar verder ben ik bezig geweest losse lapjes aan elkaar te zetten.
Een kussentje (komt ook later nog wel een keer voorbij).
En een lap met rechte reepjes.
Wat dat wordt, weet ik nog niet. Ik denk een groot woon-kussen.
Ik heb me verkeken op de hoeveelheid werk (in verhouding dan)...want die lapjes moeten wel recht worden verwerkt en de kleuren samenvoegen gaat ook niet vanzelf. Al lijkt het willekeurig; er komt wel wat gevoel voor kleurordening bij kijken. 
En al is denim van oude jeans gratis; de hoeveelheid garen die erin gaat is behoorlijk..
Maar ja: het blijft dus leuk en mijn fantasie is nog niet op.

Reacties

  1. Geweldig toch om al die oude broeken weer te gebruiken. Van alle delen is wel iets leuks te maken. Tot aan de etiketten/labels toe!
    Maar zoals je zegt er gaat wel veel tijd in zitten! Ik ben benieuwd naar je tas.
    We zijn net terug van Madeira...daar liep bijna iedereen met een tas van lege koffiepads verpakkingen.

    Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiya and Happy WOYWW! Oh I like what you're doing with that recycled denim..the strips look really good sewn together like that. I agree with you, doing random patterns is harder than it looks, it definitely needs a bit of arranging so the colours look good!
    Hugs, LLJ 9 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wordt vast heel leuk , iets gemaakt van dit.....ik weet dat er veel garen in gaat zitten... heb verschillende quilts ooit gemaakt van kleine lapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's another great use of old denim clothing. Love the patchwork look, it will make a great cushion. Happy anniversary of WOYWW Sarah #27

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi there. Happy 8th WOYWW anniversary. That's great looking patchwork. I'm quite sure you will think of something beautiful to make with the piece when done.
    Take care. God bless.
    Margaret #5

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is amazing. I sew, but nothing like you make. The use of those old jeans is brilliant. I love how you positioned the colors. I can only imagine how long it took to get that far. It will make a brilliant pillow (or whatever else you can think of) when you are finished. Happy 8th Anniversary from # 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi there! I joined WOYWW a few weeks ago. Happy WOYWW 8 day! I love your denim patchwork. Have a great week! Love Lynne #20

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A large pillow made using your denim piecework would be very nice indeed! I hesitate to call it patchwork. I like the variations in all your colors of denim.
    Happy 8th!
    Rose of Rose's Art Garden #50

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How lovely all the different tones of blue look!
    Have a Wonderful Wednesday!
    Bubbles #36
    http://patchworkapples.blogspot.co.uk/2017/05/woyww-416.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy 8th Anniversary! I love all the varieties of denim. Have a great week.
    -K #39/40

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What wonderful work you do with all the denim. I am sure you will find a good use for it all.
    Have a good week
    Christine #22

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love denim, and it comes in so many different colours - you rpillow should be awesome when it's done! Happy 8th WOYWW! Lindart #51

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I'm a big fan of denim too, and I particularly like the stripes that you've put together, I think whatever you make, it'll look great. Lovely to see you posting on 8th anniversary, thanks!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten