bloemen pop-up kaart maken WOYWW



Jaja. ik kon het gewoon niet meer... wist niet meer hoe het moest.
Tijd geleden zette ik 'm zómaar in elkaar n.b.


De bloemen maakte ik zonder moeite, maar hoe je het in elkaar zet, was me totaal onduidelijk.
Hoe kon dat toch? Zo moeilijk kon het toch niet zijn?
Ik heb zitten tóbben. En heel wat papier verspild.

Dom, dom, dom...gewoon opnieuw opzoeken en toegeven dat je het niet weet... tja.
Maar zoals ik gisteren al vertelde; dat was op zich al 'een dingetje'.

Uiteindelijk vond ik wel de site én het filmpje... ik zet de link voor het filmpje hier meteen onder voor jullie.
voor filmpje klik hier

kaart dicht:
Kaart open:

Wat was er nou zo moeilijk? Het verdelen van de plakkertjes...haha.
Góed kijken dus, Elizabeth!
Ja ja.

De kaart is gelukt en op de post...mee met de sisterswap. Daarover later.
Want dat is een onderwerp op zich.

Fijne knutseldag vandaag, als je er al aan toekomt tenminste...anders ook een fijne dag natuurlijk.

Reacties

  1. grappig, niet willen toegeven, mm herkenbaar, waarom de makkelijke weg nemen als moeilijk ook gaat, toch? Hopelijk vind je wat creatieve tijd vandaag, want dat zouden we ons toch elke dag moeten gunnen, Vicky #25

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart! Echt een idee dat navolging verdient, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interesting card but can't find how to change the language. Have a lovely woyww and a great crafty week, Angela xXx20

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun card. Thanks for sharing. Sarah #9

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, daar is tie dan! Hij is wel erg leuk Elizabeth en wat fijn dat je het dan toch voor elkaar hebt gekregen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten