Koffie verpakkingen upcyclen.

Oh hij is echt mooi geworden! Zilveren tas met een donderblauwe rits en donkerblauwe hengsels.
Zo chique...of gewoon sjiek. Ik ben er zelf helemaal weg van...
Wat je al niet met je lege koffieverpakkingen kunt doen! 
Het heeft heel wat tijd gekost en denkwerk, maar met het resultaat ben ik blij.




In het echt is ie nog mooier... dat blijkt ook wel, want hij is verkocht! Gelukkig heb ik er foto's van.




Het diepblauw van de banden en de rits steken prachtig af tegen het zilver van de tas.
Op naar het volgende project!

Reacties

  1. Dat heb je knap gedaan, prachtig! Nu nog één voor jezelf maken?!
    Ik gooi de verpakkingen meestal weg. Ik heb al bewaar al zoveel spullen. Maar ik bedenk wel elke keer: Zal ik ze gaan sparen, wat zal ik er dan eens mee doen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je met recht trots op zijn.
    Wat een gave tas. Ik vind het altijd wel moeilijk om van een goed gelukt project dan afscheid te nemen. Maar ja, je kunt natuurlijk ni alles bewaren.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi is ie geworden. Vraag me af hoe je dat gedaan hebt.

    Fijne dag.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi, dat blijkt ook want je hebt hem verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw mam, helemaal geweldig! Ik heb de link op mijn FB gezet! Ben heel trots op zo'n creatieve moeder! Gaat u er nog meer maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat is ie gaaf!!! Hoe heb je dat gedaan? Ik ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een pracht tas!!!!! en wat leuk dat je hem verkocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh joh wat chic! Hoe die je het....is hier en tuto van? Ik vind het helemaal top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tas is gewoon érg sjiek, maar misschien toch beter chic - ik heb het even voor je opgezocht:
    chic - chiquer - chicst
    Het is een chique tas !!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten