Tas van chipszakken.

Eindelijk een eindproduct... het heeft heel wat voeten in aarde gehad en heel wat tijd gekost.

Inmiddels liggen er diverse tassen te wachten om afgemaakt te worden, maar deze is nu in gebruik...

Een echte alles-vanellis-tas maar dan van chips- en snoepzakken... Ik heb het meeste aangeleverd gekregen van trouwe spaarders, die me regelmatig een tasje met lege zakjes in handen duwen...
(en oh dames...eet niet teveel chips, want de vettigheid die ik eruit haal is veel....Als ik ze verwerk, zijn de zakken blinkend schoon).



Het is nogal wat werk, moet ik zeggen. Maar wel leuk om te doen... vind ik...
Dan komt de uiteindelijke kunst... hoe zet je de tas in elkaar?
Dat weet ik nu ook wel.  Volgende punt... hoe zet je een rits in?


Ook dat lukt me eindelijk.


Weer een  volgende uitdaging...Hoe bevestig je handvaten. Zonder industriële apparaten wel te verstaan.
Dat is nog niet zo eenvoudig..
Ik heb het nu voor elkaar en ga deze tas uittesten op gebruik.


Als er iets aan verbeterd moet worden, dan kan dat nog.... Inmiddels heb ik plezier van deze vrolijke en unieke tas. Laat de zomer maar komen.


Als ie bevalt, dan kun je ze kopen..

Naschrift in 2014. De tas nu ruim een jaar in gebruik. Hij voldoet prima.. Door de stevigheid kun je lekker makkelijk je spullen er in terugvinden, hij is waterdicht en ziet er goed uit. Door de vele kleurtjes past ie bij veel kledingstukken, lekker handig.  Inmiddels zijn er meer tassen én manden. Kijk bij tabblad upcycled products.

Reacties

  1. Heel erg mooi gemaakt, Ellis! Ik kan me voorstellen dat er nogal wat werk in zit. Wat zal de vraagprijs ongeveer gaan zijn?
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nou nog eens super leuk bedacht en gemaakt ! de complimenten.

    en chips vet ? hihihi ik koop het niet meer. Het is heerlijk maar o zo vet !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een kunstwerk! En gemaakt van ietsnwat we normaal weggooien, ik ben onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeemig de peemig wat een geduldwerk en wat een idee. Heel mooi. Complimenten hoor.
    groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig staaltje hergebruik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Elizabeth! Mooi! Wat een klus zeg, het maken, maar ook het chips eten!! Haha!
    Fijne dag, Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij mag met recht heel trots op jezelf zijn. Wat een mooi dinge is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed dat hergebruik. Fantastisch goed geslaagd ook de oranje kleur van de hengsels maken het mooi kompleet.
    Hoop dat hij lang mee gaat. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig! Wat een hoop werk zal dat geweest zijn. Ik hoop dat je (of de eventuele koopster) er lang van kunt genieten.
    Hartelijke groet, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook aan het sparen geslagen, als ik een stapeltje chipszakken heb dan kom ik ze brengen! Oh en er ligt ook alvast één spijkerbroek bij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou inmiddels kunt u wel een tassen verkoop beginnen zeg! Heel gaaf weer. Het spreekt vooral aan omdat het millieu vriendelijk is. Ben trots op u.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten