hartjes kaart met inhoud.



Onze "collega ouders"  waren pas geleden 25 jaar getrouwd... Groot feest natuurlijk.
 De gasten hadden met de uitnodiging allemaal een papieren hartje gekregen. Daar mocht je dan een wens op schrijven en dan zou er op de locatie een feestslinger van worden gemaakt.. 
Echt een leuk idee..!

Maar wat zou ik er mee doen?

Ik heb het harte geprikt.  En dan moet er natuurlijk ook nog een wens op.
 Mijn probleem is echter dat ik een beroerd handschrift heb en als ik iets móet schrijven, ik ook nogal eens een schrijffout maak.
Dan verknal ik al mijn werk weer.

Dus moest het anders...... Het is een zilveren bruiloft, daarom heb ik (uit een koffieverpakking) een zilveren hart geknipt om erachter te plakken... Alleen aan de onderste randen. Zo ontstaat er een soort enveloppe.
Bij de Gamma of zo, haal ik nog wel eens een paar mooie stalen behang.. Zo'n staal heb ik gebruikt om een wens op de schrijven.


Helemaal leuk, zul je denken..... niet dus... want de lijm die ik gebruikt had, was niet voldoende.
En daar aangekomen lag mijn hart dus uit elkaar... Helaas. 
Dus als jij het namaakt, gebruik dan degelijke lijm.


Ik heb mijn hart met paperclipsen aan elkaar moeten zetten..... 

Maar het was goed bedoeld en ach ...

het kwam uit een goed hart.

Reacties

  1. Leuk idee om zo'n hart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee, erg leuk om kado te krijgen. Komt inderdaad uit een goed hart. Het gebaar daar gaat het om.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten