hartjes borduren


Tijdens de laatste rit in de auto heb ik zitten handwerken.

Deze hartjes zijn het resultaat en ik ben er best trots op. 
Ik ben fan van hens teeth (kijk maar eens op haar blog)
Ik heb me al vaak voorgenomen om eens iets dergelijks te proberen.
Het is anders, maar ook wel weer mooi.. En per slot moet ik het doen -vind ik-  met wat ik aan materiaal heb. Vind ik...



Dit idee ontstond met tekenen tijdens het telefoneren. Ik vond het zo leuk dat ik dit een beetje nagedaan heb op het hartje.



















Reacties

  1. Ziet er geweldig lief uit. Soms kan je zo op een idee komen he. Erg mooi ook die roos. De knoop past er ook goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzttend leuk zeg!! Ik doe ook altijd van alles in de auto. Wij rijden elk weekend twee en en hal uur heen en twee en een half uur terug naar ons huis in Picardie, en dan kan je héél wat afhaken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die harten mogen er zijn. Ware kijkobjecten. Prachtig op deze manier. Even antwoord op jouw vraag. Als je onder "you might also "op Link within drukt,(rechts onder)(erg vaag op mijn blog.) dan wijst de rest zich vanzelf. Zal vast lukken. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige hartjes zeg.
    En leuk hè, dat je dat maakt met spullen die al in huis had.
    De randjes om de hartjes heen vind ik ook heel goed gevonden.
    Fijne dag nog, groetjes Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten